sobota, 4 listopada 2017

Kula śnieżna
Snowball

Kula śnieżna dawno była w moich planach. W końcu je zrealizowałam. Ta kula to jednocześnie shaker box - za szybką przesypuje się biały chrzęszczący śnieg :)
W kuli zamknęłam zimowy widoczek, a na zewnątrz umieściłam oszronioną poinsecję zrobioną przy użyciu najnowszych wykrojników Rosy Owl. Dodałam wykrojnikowy napis oraz śliczne gałązki z tego zestawu.

Snowball was in my plans for a long time. I finally realized it. This ball is a shaker box - there is white, crunchy snow behind the window.
I closed the winter view
inside the ball, and outside I put frosted poinsetia made with the latest Rosy Owl dies. I added an inscription and lovely twigs from this set.





Użyłam:
I used:

Poinsecja Wesołych, Radosnych, Magicznych ŚwiątWinter Leaves

Hogata - Rosy Owl DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz