wtorek, 5 września 2017

Dla Ciebie / For You

witajcie :)
Kartkę zrobiłam dla bliskiej koleżanki,
 która bardzo lubi połączenie brązu z niebieskim, turkusowym.
Pierwszy raz wykonałam kwiatka z brązowego foamiranu :)
Wykrojniki kwiatkowe jak i inne użyte znajdziecie w sklepie Rosy Owl

I've made this card for my friend who likes brown & blue, turquoise
For the first I've made a flower using brown foamiran :)
Flower dies and other used dies you can find in Rosy Owl store

Użyłam najmniejszych kwiatków z zestawu Heart Flowers do stworzenia czegoś pomiędzy 
kwiatem a liściem, takich zapełniaczy :)

 I've used smaller flowers from Heart Flowers set to create kind of flower-leaf 
element to fill my composition :) 

 Z papieru pasującego kolorystycznie zrobilam kopertę - pudełko 
i ozdobiłam elementami, których już nie zmieściłam na kartce.

From matching paper, I've created envelo-box and have decorated it
with elements which didn't fit on the card.
Dziękuję! / Thank you!!
HUGS XX





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz