poniedziałek, 20 lutego 2017

Romantyczna Kartka Urodzinowa
Romantic birthday card

Witajcie :)
Kilka dni temu zrobiłam nowe kwiatki, oczywiście z pomocą wykrojników Rosy Dot,
ciutkę inne od poprzednich. A także samodzielnie wykonałam środki do nich :)
Jeden z nich zakwitł na mojej kartce:

Hello :)
Few days ago I made new flowers. Of course with Rosy Dot dies' help,
a little bit different than my last ones. I made by myself also a filling :)
One of it you can see on my card:




Mam nadzieję, że kwiatki się Wam podobają a jeśli tak to zapraszam do 
obejrzenia mojego filmiku (niestety tylko po angielsku, ale dobrze widać każdy krok :)

I hope that you like the flowers. If answer is yes, I invite you for seeing my video :)



Dziękuję ślicznie :)
Thank you so much :)






1 komentarz:

  1. Piękne kartki i super kurs! Bardzo mi się podobają szczególnie środki kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń