piątek, 8 stycznia 2016

Gorąca kartka urodzinowa

Witajcie :)
Z okazji pięćdziesiątych urodzin powstała bardzo soczysta i energetyczna kartka urodzinowa. Do różowych kwiatów dodałam mnóstwo listków wyciętych jednym z moich ulubionych wykrojników listki 5 od Rosy Owl. Na pudełku nakleiłam na kosteczkach napis Sto lat. Bardzo lubię ten napis, bo jest taki malutki, kompaktowy i wszędzie się zmieści ;)




Czy widziałyście cudny kalendarz do kolorowania od Rosy Owl? Jeśli nie, to znajdziecie go tutaj :) Ja oczywiście się nie oparłam i natychmiast go wydrukowałam w formacie A5, usztywniłam go tekturą i spięłam sprężyną. Teraz wygląda tak:


Pokolorowałam tylko jeden kwiatek, resztę pokoloruje moja córka - właścicielka kalendarza ;)  Aby kolorowanie było łatwe i mogła to robić w miarę upływu czasu, całą konstrukcję da się płasko złożyć.




Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Śliczna karteczka. Piękne kolory i kompozycja kwiatowa. :)
    Niesamowite ze mój kalendarz jest też w tym samym rozmiarze i ma być podobnie usztywniony. Tylko ze spięty kółkami a nie bindownica. Świetna zabawa z kolorowaniem. Dziękuję za taką możliwość. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz tego, że kartka baaaardzo mi się podoba....nie podoba mi się w niej zastosowanie innej formy napisu na pudełku, a innej na kartce...Przepraszam, bo ja nie jestem kompetentna, aby oceniać Pani piękne projekty, ale tak mi się w oczy rzuciło...

    OdpowiedzUsuń