wtorek, 13 października 2015

L jak Lenka

Witajcie :)
 Mimo zbliżających się świąt ,jestem całkowicie pochłonięta tematami dziecięcymi.
W mojej rodzinie nowonarodzonych bobasków nie brakuje,więc mam pole do popisu.
Ostatnio-dla córeczki kuzyna-uszyłam filcową literkę "L".L jak Lenka :)
Mała Lenka nie ma jeszcze określonego gustu,więc ozdobiłam dekorację filcowym kwiatuszkiem 
z listeczkami.Idealne listki wycięłam oczywiście wykrojnikiem ROSY OWL




Listki wycięłam podwójn i  zszyłam ze sobą -dzięki temu są sztywniejsze :)


Dla braciszka Lenki powstała literka "B" :)


Świetne wykrojniki -listki do filcu :

Listki

Pozdrawiam Was filcowo-Basia

1 komentarz:

  1. super :) ale szczerze mówiąc, to nie mogę się doczekać filcowego aniołka Rosy Owl w wykonaniu Basi ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń